susiee

Alla inlägg under november 2009

Av susanne pettersson - 11 november 2009 12:37

Nu var det längesedan jag skrev igen, vet inte varför det dröjer så mellan inläggen.


Angelina har ju hunnit bli så stor, tiden går så fort.

Idag ska vi inte göra något speciellt, kanske åka till mormor och hälsa på lite.

Trivs inte så bra här i lägenheten längre, skulle vilja ha något större och något som är "mitt" :)

Längtar..


Det snöar ute, och det blir så vitt och fint på backen.

Ska bli så kul när jag kan ta Angelina i pulkan och åka i alla backar :)


Nu börjar hon bli trött igen, måste tyvärr avbryta mitt jätte långa inlägg..

jag hinner slänga in lite nya härliga bilder.


 


 


       



Ha det så bra

//S


Av susanne pettersson - 3 november 2009 19:20

Hej.


Gud vad längesedan det var jag satt ner och skrev här, har haft så mycket annat för mig att jag nästan glömt bort att jag har en blogg.


Har varit hemma hos Andreas och träffat hans familj, gud så mysigt vi har haft det :) Kom hem idag och det är så tyst och långsamt. Jag har ju Angelina iallafall som tur är! Vi har inte gjort så mycket facktist, umgåtts, sett på en hel film för en gångs skull. ätit choklad och bara funnits till i stort sätt.

Var kul att hälsa på, hade ju gått sådan lång tid sen sist, men oj så rädd Angelina blev dom första timmarna.

Det var ju så många ansikten hon inte kände igen, och rösterna. Hon börjar ju komma i den åldern nu 7 månaders älsklingen!

 

Just nu står hon i sin säng och surrar, papapapa och ma har hon börjat säga lite. Gud så roligt när dom börjar prata och allt.

vart bara en kort uppdatering, so sorry.

skriver mer sedan när princessan har somnat.


/S

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards