susiee

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

God "morgon"

Av susanne pettersson - 16 oktober 2009 11:18

Hejhej.


Hann inte med mig att skriva något igår kväll, gjorde iof inte så mycket heller.

Kom ut på 2 promenader iallafall :) Sen handlade vi lite med min mormor.

Sen när Angelina somnade vid 20:00 så gick jag till mormor och drack kaffe och pratade lite!

Mysigt var det.. och kakorna hon bakar är ju såå goda.. :)


____


 


Idag vart det en sen morgon, Angelina fick för sig i natt när hon vaknade att hon skulle leka.

Så hon var uppe från 2 till 4.. trötttrött.

Annars har jag sovit jätte skönt inatt, så jag är endå utvilad.


Regnar ute idag, tråkigt.

Ska inte göra så mycket vad jag vet än. Träffa mamma sedan, och mysa med lillhjärtat mitt.


Får skriva mer sen, orkar verkligen inte sitta här just nu.


Ha det så bra :)


/S



 
 
Ingen bild

Amanda

17 oktober 2009 15:30

Vad roligt det är att du uppdaterar så ofta! Fortsätt med det, jätteintressant att läsa om din dag :) Kanske ringer dig idag hjärtat!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av susanne pettersson - 11 november 2009 12:37

Nu var det längesedan jag skrev igen, vet inte varför det dröjer så mellan inläggen.   Angelina har ju hunnit bli så stor, tiden går så fort. Idag ska vi inte göra något speciellt, kanske åka till mormor och hälsa på lite. Trivs inte så bra h...

Av susanne pettersson - 3 november 2009 19:20


Hej.   Gud vad längesedan det var jag satt ner och skrev här, har haft så mycket annat för mig att jag nästan glömt bort att jag har en blogg.   Har varit hemma hos Andreas och träffat hans familj, gud så mysigt vi har haft det :) Kom hem ida...

Av susanne pettersson - 24 oktober 2009 11:03

Både jag och Angelina har sovit bra inatt, så nu är vi båda pigga och glada. Har hållt på och busa hela morgonen, nu sitter hon i gåstolen som hon älskar och gör allt hon inte får göra. Hon drar i bordsduken, drar i kablarna på tv,n och så vidare. ...

<3

Av susanne pettersson - 23 oktober 2009 23:30


  JAG ÄLSKAR ER!

Av susanne pettersson - 23 oktober 2009 12:56

Dålig uppdatring , i know.   men nu sitter jag här igen :) Vi har tillbringat mycket tid med min mormor och min bror. Andreas har ju varit hemma några dagar nu, saknad!   Angelina börjar bli så stor, hon har alldeles för bråttom våran lil...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards