susiee

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

God morgon

Av susanne pettersson - 15 oktober 2009 09:45

God morgon!


Vart en tidigt morgon idag igen, men jag tror vi börjar få in lite rutiner nu faktist.

Angelina somnade kring 20:00 igår kväll, vaknade vid 21:00 och ville då ha lite mat.

Sen somnade hon om igen och sov till 08:00 Imorse! SKÖNT.

Jag däremot kunde inte alls somna igår, så var lika trött som vanligt imorse.


   


Har inte gjort så mycket än. Jag har fikat, och medans jag gjorde det kokade ja vatten åt Angelina och sådär.

Hon satt i gåstolen och tittade på mig när jag tuggade, antar det var spännande när det lät när jag tuggade på hårdbrö mackan :) lillgumman!


_                                                 
                  _                                                             _


Sedan när vi båda var mätt i magen tog vi en liten promenad, tror vi var ute 30 minuter.

Det var skönt, men frost och iskallt ute.. brr..

Så nu sover hon igen :) det behöver hon.


 


Övrigt vet jag inte vad som händer idag, ska nog bara ta det lungt och sådär.

Ska se vilken god mat jag ska hitta på idag:) så kul och hålla på med matlagning, kan inte så mycket än men det kommer väll. Brukar mest göra simpla rätter som korv o mos, spaghetti och köttfärssås... osv.

Så skulle va kul med något nytt :)


Nej nu slår mina ögon snart igen, blir svårt o skriva då.

Ska se om det finns något att göra..


Ha det bra!


/ S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av susanne pettersson - 11 november 2009 12:37

Nu var det längesedan jag skrev igen, vet inte varför det dröjer så mellan inläggen.   Angelina har ju hunnit bli så stor, tiden går så fort. Idag ska vi inte göra något speciellt, kanske åka till mormor och hälsa på lite. Trivs inte så bra h...

Av susanne pettersson - 3 november 2009 19:20


Hej.   Gud vad längesedan det var jag satt ner och skrev här, har haft så mycket annat för mig att jag nästan glömt bort att jag har en blogg.   Har varit hemma hos Andreas och träffat hans familj, gud så mysigt vi har haft det :) Kom hem ida...

Av susanne pettersson - 24 oktober 2009 11:03

Både jag och Angelina har sovit bra inatt, så nu är vi båda pigga och glada. Har hållt på och busa hela morgonen, nu sitter hon i gåstolen som hon älskar och gör allt hon inte får göra. Hon drar i bordsduken, drar i kablarna på tv,n och så vidare. ...

<3

Av susanne pettersson - 23 oktober 2009 23:30


  JAG ÄLSKAR ER!

Av susanne pettersson - 23 oktober 2009 12:56

Dålig uppdatring , i know.   men nu sitter jag här igen :) Vi har tillbringat mycket tid med min mormor och min bror. Andreas har ju varit hemma några dagar nu, saknad!   Angelina börjar bli så stor, hon har alldeles för bråttom våran lil...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards