susiee

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Pigg och glad

Av susanne pettersson - 24 oktober 2009 11:03

Både jag och Angelina har sovit bra inatt, så nu är vi båda pigga och glada. Har hållt på och busa hela morgonen, nu sitter hon i gåstolen som hon älskar och gör allt hon inte får göra.

Hon drar i bordsduken, drar i kablarna på tv,n och så vidare.

När jag säger Ajaj till henne så skrattar hon bara åt mig, men det kanske är bra motion att springa upp och ner för att se till så det inte händer en olycka, älskade barn.


 

Mormor var nyss här, hon tittade in en sväng innan hon skulle åka till stan och städa:)

Hon hade med sig en nalle jag hade när jag var liten, den var trasig så hon har lagat den så Angelina kan ha den.

Kul att det finns så mycket kvar från min barndom som Angelina kan ärva.


 

Idag ska vi hem till min mamma och äta och umgås, kul.

Saknar att bo hemma ibland, men det är endå skönt att kunna stå på egna fötter.

Vi ska iallafall äta god mat, sen se på körslaget tyckte jag hon sa och smaska på gosaker, fuskat med det.

Jag som skulle sluta, omöjligt ju!


Angelina håller på att få en fjärde tand nu också, så hon har två nere fram, och snart 2 uppe fram.

så söt när hon skrattar :D , vilket hon gör hela tiden.

Man behöver ju bara titta på henne så skrattar hon, så gosig.


Tråkigt väder det är ute också, inte så man kan ta en promenad. Har regnskyddet till vagnen hos mormor fortfarande. Aja..


Vi var ju ute och handlade lite igår, köpte en jätte fin glas skål för 15 kr, sen en bricka, ett vanilj ljus och ett hjärta , vart så fint. Hade kunnat köpa upp hela affären som vi var på om ja haft pengar till det. så fina saker.


Nu måste jag gå och natta lill gumman, hon är så trött. Varit uppe sen halv 8 .. dags o sova.


Ha det så bra


/ S



 
 
Ingen bild

Amanda

27 oktober 2009 22:33

Åh, vad jag saknar er :) Och vad lång hon har blivit :o

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av susanne pettersson - 11 november 2009 12:37

Nu var det längesedan jag skrev igen, vet inte varför det dröjer så mellan inläggen.   Angelina har ju hunnit bli så stor, tiden går så fort. Idag ska vi inte göra något speciellt, kanske åka till mormor och hälsa på lite. Trivs inte så bra h...

Av susanne pettersson - 3 november 2009 19:20


Hej.   Gud vad längesedan det var jag satt ner och skrev här, har haft så mycket annat för mig att jag nästan glömt bort att jag har en blogg.   Har varit hemma hos Andreas och träffat hans familj, gud så mysigt vi har haft det :) Kom hem ida...

<3

Av susanne pettersson - 23 oktober 2009 23:30


  JAG ÄLSKAR ER!

Av susanne pettersson - 23 oktober 2009 12:56

Dålig uppdatring , i know.   men nu sitter jag här igen :) Vi har tillbringat mycket tid med min mormor och min bror. Andreas har ju varit hemma några dagar nu, saknad!   Angelina börjar bli så stor, hon har alldeles för bråttom våran lil...

Av susanne pettersson - 20 oktober 2009 09:20

ojoj så skönt vi har sovit. lillgumman somnade vid 7 igår kväll och sov till halv 8 imorse. Jag la mig strax före tio igår kväll och sov lika länge som Angelina. Så dagen började betydligt mycket bättre än igår :)     Har även fått penga...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards