susiee

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2009

Gokväll

Av susanne pettersson - 14 oktober 2009 17:44

Helloj!


Hamnade här igen, vart tyvärr ingen promenad idag heller :( F*n.

Skulle vara så skönt att gå ut och gå, men tiden rann iväg och nu är det kallt och börjar mörkna.

Även dumt om Angelina somnar nu, för då kommer hon sova flera timmar. Och vakna när hon annars brukar lägga sig för natten.


 


Måste snart gå på affären också, måste köpa Tillägg åt lilla damen :) och sen får jag se om ja hittar något gott till mig själv.

Köpte byxblöjor igår, och dom var jätte bra. Annars när man ska ta på henne vanliga så skriker hon och vrider och vänder på sig och ska över på magen. Hon hatar att ligga på rygg.

Tänkte testa vällingen sen också tror jag, eller om jag gör det imorgon på morgon. Får se. Rädd att hon får ont i magen och skriker hela natten.

 


Nu ska jag kila på affären innan dom stänger.

Ha det så bra :)


/ S


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av susanne pettersson - 11 november 2009 12:37

Nu var det längesedan jag skrev igen, vet inte varför det dröjer så mellan inläggen.   Angelina har ju hunnit bli så stor, tiden går så fort. Idag ska vi inte göra något speciellt, kanske åka till mormor och hälsa på lite. Trivs inte så bra h...

Av susanne pettersson - 3 november 2009 19:20


Hej.   Gud vad längesedan det var jag satt ner och skrev här, har haft så mycket annat för mig att jag nästan glömt bort att jag har en blogg.   Har varit hemma hos Andreas och träffat hans familj, gud så mysigt vi har haft det :) Kom hem ida...

Av susanne pettersson - 24 oktober 2009 11:03

Både jag och Angelina har sovit bra inatt, så nu är vi båda pigga och glada. Har hållt på och busa hela morgonen, nu sitter hon i gåstolen som hon älskar och gör allt hon inte får göra. Hon drar i bordsduken, drar i kablarna på tv,n och så vidare. ...

<3

Av susanne pettersson - 23 oktober 2009 23:30


  JAG ÄLSKAR ER!

Av susanne pettersson - 23 oktober 2009 12:56

Dålig uppdatring , i know.   men nu sitter jag här igen :) Vi har tillbringat mycket tid med min mormor och min bror. Andreas har ju varit hemma några dagar nu, saknad!   Angelina börjar bli så stor, hon har alldeles för bråttom våran lil...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards